| GrUp HePsİ,, Grup Hepsiyle aradıgınız hersey burada... |
| | CeMrenin DiSipLiNe qiTme NeDeNLeRi | |
| | Yazar | Mesaj |
---|
eren98 Erenci Admin
Mesaj Sayısı : 343 Yaş : 28 nerden : erenin kalbinden dermiş gülçinde olabilir... kimcisin : erenci lakap : boncuk,barbie,dela, Kayıt tarihi : 04/08/07
| Konu: CeMrenin DiSipLiNe qiTme NeDeNLeRi Ptsi Ağus. 06, 2007 5:02 pm | |
| 1.arkadaşıyla pencerenin camını kırdığı için 2.okuka cep teli getirdii için 3.sıranın üstüne yazı yazdığı için 4.okuldan kaçtığı için 5.derste öğretmenlerin uyarılarına cevap verdii için | |
| | | eren98 Erenci Admin
Mesaj Sayısı : 343 Yaş : 28 nerden : erenin kalbinden dermiş gülçinde olabilir... kimcisin : erenci lakap : boncuk,barbie,dela, Kayıt tarihi : 04/08/07
| Konu: Geri: CeMrenin DiSipLiNe qiTme NeDeNLeRi Ptsi Ağus. 06, 2007 5:02 pm | |
| yani anlaşılan Cemre küçükken çok yaramazmış | |
| | | yoshy_manıa süper moderator
Mesaj Sayısı : 85 Kayıt tarihi : 06/08/07
| Konu: Geri: CeMrenin DiSipLiNe qiTme NeDeNLeRi Salı Ağus. 07, 2007 11:37 pm | |
| | |
| | | eren98 Erenci Admin
Mesaj Sayısı : 343 Yaş : 28 nerden : erenin kalbinden dermiş gülçinde olabilir... kimcisin : erenci lakap : boncuk,barbie,dela, Kayıt tarihi : 04/08/07
| Konu: Geri: CeMrenin DiSipLiNe qiTme NeDeNLeRi Perş. Ağus. 09, 2007 1:44 pm | |
| | |
| | | selen*gülçin Siteye Isınıyor
Mesaj Sayısı : 26 Kayıt tarihi : 18/08/07
| Konu: Geri: CeMrenin DiSipLiNe qiTme NeDeNLeRi C.tesi Ağus. 18, 2007 8:22 pm | |
| sğl | |
| | | cemredenizcemre
Mesaj Sayısı : 9 Kayıt tarihi : 29/08/07
| Konu: Geri: CeMrenin DiSipLiNe qiTme NeDeNLeRi Ptsi Eyl. 03, 2007 5:49 pm | |
| çok gsl thanks | |
| | | eren98 Erenci Admin
Mesaj Sayısı : 343 Yaş : 28 nerden : erenin kalbinden dermiş gülçinde olabilir... kimcisin : erenci lakap : boncuk,barbie,dela, Kayıt tarihi : 04/08/07
| Konu: Geri: CeMrenin DiSipLiNe qiTme NeDeNLeRi Ptsi Eyl. 03, 2007 5:51 pm | |
| | |
| | | | CeMrenin DiSipLiNe qiTme NeDeNLeRi | |
|
Similar topics | |
|
| Bu forumun müsaadesi var: | Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
| |
| |
| |
|